Saker som måste göras imorn och idag! ;) <3

Idag måste jag tvätta håret och raka benen.. ;)
Dessa saker måste jag göra innan jag och Elina åker ;)
0kej beskriver min dag imorn.
Jag vaknar av att Elina ringer och säger att hon har vaknat.
Jag går upp ducha. Klär på mig. Sminkar mig. Elina ringer på dörren.
Elina kommer in vi äter frukost tillsammans (plättar) ;)
Vi åker med min lillasyster Jonna till Sickla. Jag tar ut pengar. Vi går och klipper Jonna. Jag betalar. Vi går å köper klänning ?? Sen kanske fika ?? <3
Vi tar bussen hem.
Vi kommer hem jag packar Elina säger vad hon tycker att jag ska ta med mig. Vi åker i en och en halv timme. Vi stannar till världens bästa godis affär (jag tar bilder och lägger upp dem sen.) Köper godis. Börjar åka igen (en halv timme.) Vi är framme. Semmestern kan börja (Y) ;D <3
PÖss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0