Heej<3

Hej Alla<3
Tänkte bara säga lite saker och ting;) Hmm igår var jag i Sickla och letade efter en klänning till Skol-avslutningen. Jag hittade en! :D Det var i sista sekund! Den är orange, spets kort väldigt fin. Visar den när jag kommer hem från skolan;) Köpte också en tröja igår, visar den när jag kommer hem ;) Det är väldigt skönt vi har ju typ inga lektioner nu eftersom det snart är sommarlov! :D Vi har precis varit nere vih havet. Några badade INTE jag, hade ingen bikini och ville inte bada i underkläder som dem andra gjorde. Ja sen bakade jag igår till klassen. Kladdkaka :) Nu har vi snart SO så ska vi typ också "leka." Pöss<3
<3 GAMMAL BILD ;/ ;) (y)
Min långa blommiga klänning från H&M ;) Visar den när jag kommer hem lite bättre ;) <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

Den är jätte fin Nellie! Du ser ut som en riktigt modell i den, särskilt när du går så fint också, du borde söka till modell ju <3 puss älsk! :*

2011-06-10 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0