Going to Linn ;) <3

Hej Alla <3
Nu är klockan halv tolv.. Chattar med Linn ;) Ska till henne imorn <3 Sova där och så ska vi ha en Spa Dag i hennes spaa ;) <3 MYSIGT + att jag kommer få träffa hennes SÅ SÖTA lille bror som heter LOWE ! <3
Annars är det inte så mycket att säga.. Har haft världens slappaste dag idag, har typ inte gjort någonting!;P Fast jag har faktiskt städat! I'm verry proud ;) Eller stavas det så?? Kanske kanske inte.. (som ni märker är jag aas bra på engelska!) Pöss <3
Jag idag OSMINKAD ! Vad söger ni å tycker om det? Btw det är min nya kjol från H&M ! < 3 I just love it!

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv' taack :D

2011-06-17 @ 11:28:42
URL: http://feliciaaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0