Tis 12 oktober.

Hej kära blogg<3 idag har jag varit i skolan som vanligt... Hade "leggins tajts" vette fan vad det heter men jaja och ett vitt linne och en vit blus. Och idag är det! "Desperate Housewives!!" äntligen förra veckan var det premiär och nu så fortsätter det såklart och jag ska ha te och en macka och titta på desperate housewivies kan det bli bättre och jag menar om det finns någon gång i livet då man får vara onyttig så är det väll när det är "despert". Ja men ne jag har bytigt från franska till spanska asso alla sa att franska var så jävla svårt och fan jag skulle ha lyssnat på dem men ja nu har jag bytt ska se på torsdag och på måndag om spanskan är roligare eller lättar och så då fan. En lång dag imorn börjar kl. 08.30 och slutar kl. 15.00. så kanske inte så lång men ändå för lång för mig. Imorn ska jag också på min dans kl. 18.00 men min sötaste Natalie Wild ska följa med mig så det är bara att hoppas att hon vill stanna kvar. På torsdag ska jag vara med Mikaela (en gammal kompis) men det ska bli kul se om vi kan börja om på nytt typ eller vad fan man nu säger, vi ska dra till forum ska se om jag hittar någon snygg tröja/smycken vilket jag förmodligen kommer. Men nej ska göra te och en smörgås och dra mig till teven. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

Oj vad gammalt inlägg, hihi :) Saknar dig Nellie!! Vi måste hitta på något snart <3333333

2011-06-13 @ 14:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0