ons 13 oktober.

Hej kära blogg<3
Komm precis hem från min dans och är ärligt talat helt slut! ska försöka att "lägga mig tidigt!" men jaja lycka till;P hade på mig svarta leggins en svart kjol och ett svart linne. En jäkla massa svart! målaren var här för första gången nu det ser skit bar hittills men jag hoppas att det blir ännu bättre när det blir klart. Första gången med spanska imorn lite spänt ändå:P hade ju franska innan men bytte var så jäkla svårt och tråkigt! så jag hoppas spanska är lite bättre. Imorn ska jag vara med sötaste Mikaela Hollgren i forum som jag sa igår, ska bli kul hoppas jag bara det inte blir lite tyst! ne men det får jag hoppas att det inte blir. Ska också baka dubbel sats med chokladbollar till hela klassen, fattar ni hur många jävla bollar det är att rulla! men jag hoppas att det ska gå bra! Ska gå och lägga min lilla syster och kolla lite på min teve efter det. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0