Helg.

Nu var det helg, skönt! Det har varit en ganska vanlig helg ni vet som vanligt... Men jag håller på att göra om i mitt rum och det ska komma en målare i veckan, jag har inte gjort om i mitt rum sen jag var åtta år så att just nu har jag rosa och grönt och blommor på väggarna! men nu ska jag ha ljus latte färg och ett stort brett sträck över på en vägg med en mörkare latte. Ska bli skit spännande och jag är lite orolig hur det kommer bli men det blir säkert bra! Jaja... Ska ha på mig en randig blommig tröja och svarta läggins imorn har en lång dag men sovmorgon så jag ska nog klara mig;P ställer klockan på 7.00 då borde jag hinna om jag går hemmifrån kl.8.30. Jag valde franska som språk men det är så jäkla svårt, hänger inte med någonting så att jag ska försöka byta imorn till spanska det värkar dels vara mycket lättare och mycket roligare plus att mina kompisar går på det så då slipper vi sluta och börja olika tider. Jaja jag ska kolla lite på tv jag missade gossipgirl jag fattar inte det, var inte hemma så det kanske inte var så konstigt men ändå jag hoppas man kan se det på datorn. Som sagt ska gå nu men jag bloggar mer senare kanske imorn jag vet inte. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0