21 oktober.

Hej kära blogg!<3
Idag har der varit en vanlig dag inte perfekt men ändå inte dålig. Har på mig en vit tröja från "gina tricot", och jeans leggins från "bik bok". Imorn är det fredag, äntligen! jag är skit trött och ser fram emot att äntligen få sova ut! Började kl. 9.00 och slutade kl. 14.25 ganska vanligt.. Kom hem ungefär kl. 14.50 kanske sen passade jag min sjuka lilla syster. Måste köpa en present till pappa också han fyller 40 år snart jag ska åka ner till honom inte denna helg utan nästa helg. Juste hehe jag har het gömt att säga att min pappa bor i skåne! han ska ha 40 års fest hemma hos oss med typ 60 pers! det kommer fan inte funka! haha ja vi får väll se! pusspuss<33 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0