19 oktober.

Hej kära blogg!
det har och är en mysig dag ja jag vet, jag säga det ne, men det har det faktist varit! Har precis kommit hem från min söta linnlinn (Linn) vi har haft det skit mysigt drickit te snackat datan ni vet det vanliga. Och hennes lillebrosa är så sjukt söt!! han är typ tre år, och heter Love! just nu tittar jag jag på "Navy CIS" böjade precis älskar sånna serier, eller i alle fall vissa "Navy CIS" och "Bones" rästen är för läskiga!:P ne men dom är inte så bra:P tycker jag i alle fall! har haft på mig svarta leggins och en vit blus.  Mycket vita blusar! hade på mig en igår med! men det är snyggt särskilt med långt halsband. Ikväll är det dags för Desperata hemmafruar eller ja Desperat Housewies! kan inte vänta! Ska äta kykling klubbor i dag ska snart gå gå och kolla om dem är klara i ungenen;)
Det var nog allt pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0