Höstlov. :D <3

Hej kära blogg. <3
Nu är det höstlov:D Äntligen, är i skåne ligger i sängen och äter frukost. Ska träffa underbara Frida och Ebba ikväll. Ska åka hem imorn kl. 20.00 tror jag. Hoppas jag hinner träffa Wild när jag kommer hem. Saknar dej Sötnos! <3 Annars gör jag inget nu. Hade 40 års fest hemma också för pappa, så vi har en bar nere i vardags rummet. Drack två reddbull och en halv drink typ smakde bajs blandat med hostmedecin! Var som en liten papperskorg bland alla drinkar/öl! Ne, men annars så har jag inget nytt föruom att jag har ändrat arkiv.<3 Ska ut och springa nu måste ju röra lite på sig även fast man äter och dricker mycket nu på lovet!
Pusspuss<333 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0